Jdi na obsah Jdi na menu

BI-1 Kukushka

26. 1. 2016

kukushkacover.jpg

DOWNLOAD

http://www.mission4today.com/index.php?name=Downloads&file=details&id=5138

Comrade, awaits you 16 combat and training missions of the rocket hunter from the hands of the Soviet people. You will participate in the development and flight testing of this aircraft. Hasty deployment of air defense regiment (PVO) at the front near Moscow in winter 1941. After Stalingrad in winter 1942 and the end of the war'll guard the sky before the attacks of fast bombers.

Přátelé oflainovýho snažení připravte si decáka stachana, asi před rokem jsme si mohli zalítnout pár misí za Komet v HSFX. Teď už se konečně dostalo na druhý rakeťák z nabídky a bude to na čistou 4.13.

BI-1 je ve šturmu už od jeho raných verzí a pamětníci si jistě budou pamatovat kampaň v kořenové hře. Co vedlo autory k vytvoření BI-1 nevím, jestliže dodnes chybí některé zásadní stroje tak na druhou stranu těžko budete hledat zbytečnější počin. Já mám z něj ale radost, ostatně jako ze všech podobných létajících bizarností. V kampani budou 4 testovací mise kde si hráči otestujou limity stroje.

Něco krátce k historii, co zalovím v mé sklerotické hlavě. SSSR se ve 30tých letech intenzivně věnoval vývoji raketových střel, tento vývoj přešel i ve snahu postavit stíhač na raketové palivo. Počátkem let čtyřicátých Stalin schválil další práci na již předloženém prototypu. Smyslem této zbraně byla obrana bodových cílů a také zastavení výškových německých průzkumných letounů. Na počátku války se SSSR bylo vývojové středisko evakuováno na Ural a při sedmém již motorovém letu se zkušební pilot zabil. Toto mělo velký dopad na další osud, padlo rozhodnutí, že stíhač nebude bojově nasazen avšak vývoj nadále pokračoval až do roku 1945 kdy se na něm testovaly i náporové motory. Po válce se SSSR dostal k Me 163, ani zde se s vyjímkou krátkých testů v bezmotorových letech v dalším vývoji nepokračovalo. Tato technologie byla již tou dobou překonána.

Zpět do hry, externímu modelu a kokpitu se i přes jeho stáří asi nedá nic vytknout, FM dostal více příznivý, v reálu to asi taková pohoda nebyla. Je zajímavé, že tenkrát do hry nebyl problém udělat i verzi s lyžovým podvozkem. 

Stroj vydrží v plném tahu letět 7 minut což je nesmysl. Podle různých zdrojů ten tah byl podle optimistického info maximálně tak 120 sekund. Palivo bude tedy redukováno, avšak i takové malé množství vás dokáže katapultovat do 10t metrů.

Letounek po startu zázračně stoupá, můžete i redukovat tah při letu ve skupině. Pocitově je více obratný než Komet, jen na přistání to chce více citu, protože se rychleji propadá, furt je to ale příjemný kluzák. Kokpit je velmi jednoduchý, je zde pouze to nejnutnější, oproti Kometu zde ale máme palivoměr což určitě oceníte. 2x 20mm Švaky tak tak vystačí na 2-3 útoky, ale minimálně jeden bombardér složíte v pohodě. Na rozdíl od Kometu drak nevydrží příliš vysokou rychlost. Při dosažení rychlosti 745-750 Kmh se čumák prudce propadne a síly pak začnou letoun trhat na kusy, máte jen zlomky sekundy na nápravu tím, že rychle stáhnete plyn a lehce přitáhnete. To platí pro vodorovný let. Při klesání není cesty zpět. Tuto hranici je třeba si neustále hlídat, motor je tímto limitován drakem stroje.

Bojové mise budou v zimní Moskvě na konci 41.

 

1) Bezmotorový  let

2) Krátký oblet letiště

3) Maximální výška a maximální rychlost pro klesání

4) Střelecké zkoušky

 

 

Bezmotorový let

Vítej soudruhu na testovacím polygonu VVS. Budeš testovat prototyp raketové stíhačky BI-1. Tento letoun z rukou 

sovětského lidu je velmi nebezpečný, buď proto velmi opatrný.

Úkol 1. Odpoutej se od vlečného letounu ve výšce 8000m. Drž kurs () a přistaň na letišti()

Pro navigaci domů volej pozemního operátora.

Motorless flight

Welcome comrade on the test polygon of VSS. You Will test a prototype of rocket fighter BI -1. The aircraft from 

the hands of the Soviet people is very dangerous, either because very cautious.

Target 1. Disconnect from the tow plane in altitude 8000 meters. Stay in the course () and land on the airport ().

Good luck comrade.

První raketový let

Dnes poletíš první motorový let. Udělej krátký oblet kolem letiště a vrať se zpět. 

Pozor, máš pouze 10% paliva, dodržuj maximální rychlost 600 km/h a výšku do 2000m.

The first rocket flight

Today you fly first motor flight. Make a short flight around the airfield and go back.

Attention, you have only 10% of fuel. Stand max. speed to 600 kph, no more. Stand max. height to 2000 m.

Good luck comrade

Test rychlosti a dostupu.

Kvělá práce, testy postupují velmi dobře, dnes k nám na inspekci přijel lidový komisař K.Voroshilov. 

Dnes musíme otestovat maximální dostup letounu a poté maximální rychlost ve vodorovném letu.

Úkol 1. Dosáhni výšky 10000 m.

Úkol 2. Pomalu se vrať do výšky 5000 m a otestuj maximální rychlost. Buď velmi opatrný.

Test height range and speed.

Great work comrade, two vodka for us!.... Tests progressing very well and today inspect us people's commissar K.Voroshilov.

We test the maximum height range of the airplane, then the maximum speed in level flight.

Target 1. Reach a height of 10000 m.
Target 2. Slowly come back to the height 5000 m and Test maximum speed in level flight. Be very careful.

For navigation back to home you can call your ground base.

Střelecké zkoušky

Skvělá práce, nyní známe maximální rychlost 740 km/h v horizontálním letu. Při klesání je to smrt.

Do draku letounu byl zabudován 2x 20mm SchWAK. Doleť do prostoru () a sestřel cvičné balony.

Shooting test

Good work,  maximal speed is 740 kph in level flight, but in descent it is death.

To the airframe was built 2 x 20 mm SchWAK. Fly to the shooting area () and shoot down practice balloons here.

 

http://forum.valka.cz/topic/view/13943/Bereznak-Isajev-BI-1

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář