Jdi na obsah Jdi na menu

Volksjager

25. 11. 2015

he_162cover.jpg

Download

http://www.mission4today.com/index.php?name=Downloads&file=details&id=5090

Vítejte zpět u nejlepšího bojového simu současnosti, mám tu zas něco novýho. Pro He 162 by bylo vhodnější západní bojiště, ale pro mě je mnohem rychlejší zasadit kampaň do již připravené platformy v rámci série bdwu. Zážitek z letu He 162A je naprosto úžasný a hororový současně.

He 162 A-1,A-2 se okrajově na konci války dostal do bojového nasazení. Přestože to byla zbraň zoufalství, extrémně rychlým vývojem, kde bylo vše podřízeno dostupným materiálům (rozuměj překližka a lepidlo) , to byl v zásadě povedený letoun. Je třeba dodat, že nebezpečným se stal v rukách zkušeného pilota, o fantasmagorii Goringa, že do něj posadí stovky klučíků z Hitlerjugend nemohla být ani řeč. 
Původně měl být osazen 30mm kanony, těch se ale nadostávalo a tak většina nesla jen dva 20mm. 

Osobně mě šturm opět překvapil jak dokáže v rámci svých možností převést FM do letounu. Takhle nějak jsem si let ve Spatzu představoval. 

Pro obsluhu motoru BMW 003 platí to stejné jako jsem psal u Me 262, letoun je ale mnohem lehčí a je schopen dotočit zatáčku rychleji než 262, na manévrový souboj s klasickou stíhačkou však rychle zapomeňte. Navíc jak ztratíte rychlost bude trvat dlouho než se zase rozjedete.

Souboj je hra se smrtí, je třeba udržet se na rychlosti, pokud ji ztratíte zemřete, pokud ji neuhlídáte, letoun se rozpadne a zemřete. Na klesání rychle nabírá rychlost, začne se třást a je zle, Me 262 tohle vydrží a stačí jen jemně přejít do stoupání, Spatz se ale roztrhá, odlomí se křídlo nebo ocasní plochy, je velmi křehký. Další nebezpečí z rychlosti je v přetížení, i na menších hodnotách si snadno zaspinkáte i na mnoho sekund.

 Pozor taky na dolet, není to žádný vytrvalec. Prakticky pokaždé budete na hranici doletu a jedním okem šilhat na hladoměr.

Během testu jsem vyloučil použití verzí C a D protože ten kvalitativní rozdíl je značný, necítil jsem tam ty gule, a vrátil do všech misí pouze Ačko.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář