Jdi na obsah Jdi na menu

Me 262

6. 11. 2015

me262cover.jpg

Download

http://www.mission4today.com/index.php?name=Downloads&file=details&id=5080

Tak a máme tu třetí pokračování BDWU, ladění nakonec zabralo víc času než jsem si myslel a dotestuju to znad o víkendu. Máme v tom československý otisk, protože kromě Slovenské mapy se použijí i krásné skiny pro I./KG51 od Dalailamy. Pro bezproblémový chod proudových AI strojů jsem jen musel předělat čekpointy a upravit letiště. 
Je to sice malicherný, ale v motorech JUMO se neroztáčí lopatky, tak jako u jiných prouďáků a je místo nich jen mrtvá textura :-( . Škoda, že to tenkrát zpětně neopravili aby se standard sjednotil. Kokpit nijak nenadchne ani neurazí. V převážně bitevních misích poletíte v bombardovací verzi A-2a, která má jediný možný a historicky správný náklad 2x SC-250. My ale můžeme využít novou fičuru, kdy je možné bomby odhodit i postupně, což pravděpodobnost zásahu zvýší.

Mise budou stejné, na jedné z nejhezčích map, ale bude zde zase pár změn a jedna nová mise, opět můžete bombardovat a stíhat co se do vás vejde. Vedoucím švarmem budou proudová arada, líbí se mi, jak to na místě vykostí a hned na plnej mažou nach Hause.

V reálu se jednalo o mizerný bombardér, smutné okolnosti jeho vzniku jsou asi všem známé. Pilot se před odhozem musel ujistit, že zadní palivová nádrž je prázdná, jinak následoval prudký propad dozadu, odhazovalo se od oka z poměrně velké výšky, takže to bylo dost nepřesné, s letounem nebylo radno prudčeji klesat neboť rychle překročil maximální rychlost kdy řididla přestala fungovat. Stroj má oproti stíhací verzi poloviční palebnou sílu, ale stále velmi hrozivou. Hodí se tak i do kombinovaných misí stejně jako Pfeil nebo Fw 190.

S nepřátelskými stíhači z pravěku si můžete vytřít zadek, žralok je nepolapitelný avšak pozor na flaky, motory jsou velmi zranitelné. V minulosti jsem měl zkušenost, že zásah motoru vždy znamenal brzký příchod exploze a ztrátu křídla, nyní jsem pozoroval několik scenářů:

1) ručička otáčkoměru se rozkmitá dokud motor pozvolna neumře
2) ručička otáčkoměru náhle spadne, motor okamžitě končí, občas ho zachvátí plameny, do několika minut může následovat exploze palivové nádrže, ale není to pravidlem.
3) Motor přestane reagovat na tah plynu a nejde ani vypnout, jede si v otáčkách které měl v okamžik poškození. Letoun vás doveze domů, ale přistát je nemožné.

Při klesání rychle nabíráte rychlost, při překročení 850kmh a více se joystick začne třást a je třeba začít velmi pozvolna stoupat. S tahem zacházejte velmi citlivě, ideální je to vůbec nesahat. Přestává se s tím lépe než z fokáčem, ale je třeba si dobře rozpočítat rychlost na klesání, dráhy jsou dlouhý a vydlážďěný. 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář